تو رو دوست دارم

بابک جهانبخش


میلرزه دلم تا صدام میزنی تو عشق منی تو جون منی

کنارت غروب دیدنی تر میشه به عشقت همه وقت من سر میشه

از این زندگی راضیم پیش تو من از عشق میگم آخرش پیش تو

به هم نه نمیگیم تو هیچ مسئله تو این عاشقی هردو گفتیم بله

من هر چی که گفتم تو گفتی بله

همیشه دلم بی قرار توئه همه دلخوشی هام کنار توئه

تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم

چقد قلبای ما بهم نزدیکه چقد خوبه که تو پیشم هستی که

تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم


نذاشتی با این تنهایی سر کنم تونستم باهات عشقو باور کنم

تو راهه درستو نشونم دادی چه حسی به قلب دیوونم دادی

هماهنگ شدی با دل عاشقم می خوام حرفمو توی چشمات بگم

بذار دستتو روی قلبم ببین داره میزنه واسه تو بهترین

همیشه دلم بی قرار توئه همه دلخوشی هام کنار توئه

تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم

چقد قلبای ما بهم نزدیکه چقد خوبه که تو پیشم هستی که

تو رو دوست دارم تو رو دوست دارم