طرفدار
شادمهر عقیلی

چی تو چشاته که تو رو انقد عزیز می کنه

این فاصله داره منو بی تو مریض می کنه

این که نگات نمی کنم یعنی گرفتار توام

رفتن همه اما نترس من که طرفدار توام

هر چی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نداشت

بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت

منو نمی شه حدس زد با این غرور لعنتی

هیچوقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتی

می خواستم نبخشمت یکی ازت تعریف کرد

دیدن تنهاییِ تو منو بلا تکلیف کرد

بیا و معذرت بخواه از جشنی که خراب شد

از اون که واسه انتقامم از تو انتخاب شد

هر چی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نداشت

بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت

منو نمی شه حدس زد با این غرور لعنتی

هیچوقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتی

چی تو چشاته که تو رو انقد عزیز می کنه

این فاصله داره منو بی تو مریض می کنه

این که نگات نمی کنم یعنی گرفتار توام

رفتن همه اما نترس من که طرفدار توام

هر چی سرم شلوغ شد رو قلب من اثر نداشت

بدون تو دنیای من انگار تماشاگر نداشت

منو نمی شه حدس زد با این غرور لعنتی

هیچوقت نخواستم ببینیم تو لحظه ی ناراحتی