دل آشوب

حمید عسکری


توکه با من خودی هستی
همه دنیامو میشناسی
بدون تو نمیتونم
بدون تو نمیتونم
بگو با من هم احساسی
بگو با من هم احساسی

توجه کن به حال من
منی که بی تو دلگیرم
بدون تو دل آشوبم
بدون تو دل آشوبم
دیگه آروم نمیگیرم
دیگه آروم نمیگیرم

نمیدونی که این روزا چه بارونی تو چشمامه
هنوزم عطر دست تو رفیق خوب دستامه

تعجب میکنم از تو
که از فردا نمیترسی
تو انگار با شب و گریه
علیه عشق همدستی ، همدستی

بدون تو نمیتونم
خیلی وقته میدونی
بیا احساستو رو کن
بگو با من تو میمونی

بگو با من تو میمونی

توجه کن به حال من
منی که بی تو دلگیرم
بدون تو دل آشوبم
بدون تو دل آشوبم
دیگه آروم نمیگیرم
دیگه آروم نمیگیرم

نمیدونی که این روزا چه بارونی تو چشمامه
هنوزم عطر دست تو رفیق خوب دستامه

تعجب میکنم از تو
که از فردا نمیترسی
تو انگار با شب و گریه
علیه عشق همدستی ، همدستی

بدون تو نمیتونم
تو خیلی وقته میدونی
بیا احساستو رو کن
بگو با من تو میمونی