دست خودم نیست

بهنام صفوی


چشماتو وقتی نمی بینم
تنها می شینم و غمگینم
دوس دارم عطر نفس هاتو
آروم می گیره دلم با تو
هر شب به عشق بیدارم
قده یه دنیا دوست دارم
هیچ موقع نذار که تنها شم
می میرم از تو جدا باشم

تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست

عشقت بسته س به دل و جونم
باور کن بی تو نمی تونم
حتی با فکر توام شادم
هیچ موقع نمیری از یادم
با عشق تو زیر و رو میشم
تا آخر عمر بمون پیشم
هر جا میرم جلو چشمامی
می دونم همون که می خوامی

تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست

می خوام بام همیشه تو قلب تو
می دونم هیچ وقت نمیدم حتی به دنیا یه تار موتو

تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست
تو که باشی کنار من دیگه هیچ چیزی کم نیست
نگو کمتر نگات کنم آخه دست خودم نیست